Goodiebox

lørdag den 19. juli 2014

Puha det varmt

Min stakkels lille baby og hund har slet ikke kunne finde ro idag. Isabella har måske sovet samlagt 2 timer hele dagen idag. Nu er hun så gået om kuld i sin vuggen og jeg nyder den lidt køligere temperatur på trappen sammen med gizmo. Har sat mig for at jeg imorgen skaffer mig et lille cafesæt så jeg kan sidde bedre herude og nyde vejret. Vi bor et sted hvor der er skygge på gangbroen eller hvad man nu kalder der, men alligevel er der super varmt. Gizmo og jeg venter også på at Morten inden længe skulle komme hjem og han ville tage mad med hjem. Elsker når han tager mad med hjem og jeg ikke skal tænke på det, især de dage hvor Isabella bare ikke kan finde ro. Gad vide hvornår hun så vågner for at få mad igen. 
Det er her hvor blomsterne står at jeg tænker der godt lige kan så et lille bord. Så kan man jo også hygge herude om aftenen. Og her har jeg min egen Ida pige i tankerne( seriøs kvalitid) mens de andre sover. Hvornår kommer i herover😜

Ingen kommentarer:

Send en kommentar