Goodiebox

lørdag den 26. juli 2014

Mit opsparingsprojekt.

Jeg får nogle gange nogle ideer med ting som jeg bare ikke kan leve uden(det kan jeg jo godt, men ikke lige når tanken slår mig) Men denne gang er det en tanke der er blevet hængende. Vi er jo flyttet til en ny by og Morten arbejder et lille stykke uden for byen, nemlig i søndervig, så han har bilen det meste af tiden. Derfor har jeg kigget på en Ladcykel, hvor jeg kan have både Isabella og evt tasker og varer, men at der også er plads til Gizmo min hund. Men efter at have snakket med min søster om den, og hun kunne fortælle at hun kendte en der havde en ladcykel med elmotor, og at det gjorde at de ubesværet kunne komme frem uden at det var for tungt, for jeg kan jo se at min pige hun vokser og bliver tungere som hun jo skal. Så derfor er opsparingsprojektet så at spare sammen til en elcykel med lad. Jeg har kig på denne model http://www.cargokid.dk/ladcykel/el_ladcykel/
Det kommer til at tage mig et godt stykke tid at spare sammen til den, men når man ikke har råd til bil nummer 2, Så er dette her en god løsning. Og nu er det skrevet her så er der ingen undskyldning. Bare igang frk. Jakobsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar