Goodiebox

fredag den 18. juli 2014

Buzzador: BIC Soleil Bella

Jeg er buzzador, og det vil sige at jeg engang imellem tester produkter, og tester dem gerne sammen med venner, bekendte. Og så deler jeg det på Facebook, instagram og twitter. Denne her gang har jeg været så heldig at teste BIC Soleil Bella Barberhøvl/skraber. Jeg har fået dem brugt et par gange både med og uden skum, men må nu sige at min hud reagere bedst på dem uden skum. De bliver helt klart blødest med skum, men der fik jeg lidt røde knopper. da jeg brugte dem uden skum og kun med vand gik det meget bedre. Jeg tror nu ikke det er skummet fra BIC, men bare at min sarte hud ikke kan tolere det. Men selve skraberen er rigtig god og det kunne sagtens være en jeg ville købe næste gang jeg skal bruge skrabere. Jeg synes også skraberen er rigtig lækker og holde på, og kunne nok godt anbefale den til nogle. Kunne du også tænke dig at blive Buzzador og teste produkter så tryk på linket nedenfor.

https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-signup&lang=DK&refstr=Majmor>https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-signup&lang=DK&refstr=Majmor</a> 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar