Goodiebox

onsdag den 6. august 2014

Mødregruppe.

Jeg har glædet mig til denne dag, men er også super nervøs, det er jeg altid når jeg skal møde nye mennesker. Og jeg håber virkelig vi vil komme godt ud af der med hinanden, for jeg kender jo ikke nogen herover ud over mine naboer, og de har altså en helt anden alder. Men det bliver også rart at få nogle man kan få råd af, og ikke mindst se deres lækre babyer. Vi bliver 6 stk med hver sin baby 3 piger og 3 drenge. Isabella er den ældste af alder, men hun er jo en lille en, så er spændt på at se de andre og hvad de kan og ikke kan. For jeg kan ikke helt finde ud af hvad hun er bagud med. Er sikker på det bliver en dejlig dag. 
Sådan trænede vi nakke forleden og det var en succes, hun holdte hovedet flot og længe. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar