Goodiebox

søndag den 13. juli 2014

3 måneders vaccine.

Imorgen skal vi for første gang besøge den nye læge, det er nu mærkeligt at tænke på at man skal ind til en helt anden, en den jeg har haft siden jeg selv blev født. Håber de er søde og gode til babyer/børn. Grunden til vi skal derhen er at Isabella skal have sin 3 måneders vaccine, og den måtte hun nemlig først få når hun kom over de 4 kilo, og det var hun for en uge siden, der vejede hun nemlig 4300 g, da hun blev født vejede hun kun 1970g, så hun har gjort det godt min lille pige. Jeg er spændt på hvordan hun tager der at blive stukket, er der ikke noget med det er to stik de skal have eller er det først den næste. Desværre ramler det sammen med den dag Morten skal ind og se en biograffilm( han havde billetterne før vi fik tiden) så jeg håber ikke det bliver for slemt med feber. Men alt er ryddet for os de næste par dage lige indtil min søster og hendes familie kommer på visit. Dejligt de gider at køre helt herover. I får lige et billede af min lille familie. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar