Goodiebox

søndag den 27. juli 2014

Min oase.

Jeg har fået mig en lille lille bitte oase på gangen foran vores hoveddør. Det er så lækkert at man nu kan sidde herude, uden at sku sidde på trappen, hvor alle kunne se en. Og nu kan vi endda også sidde her og spise. Det eneste man ikke kan er at tage sol, men det gør mig ikke noget, for så står Isabellas barnevogn altid i skygge. Så lige nu nyder jeg en lille hygge stund med Gizmo og Isabella sover lur lige ved siden af os. Har idag fjernet liften, ikke fordi den var blevet for lille endnu, men fordi hun var mere varm når hun lå i den end når hun kun lægger i barnevognskassen. Hun er jo kun et lille pus på 4800 gram og 57 cm. Hun er 4 måneder på tirsdag, det går så hammer stærkt og dagene kan godt flyde sammen. 
Vi har fået bordet, af min dejlige veninde Ida, hun er så sød ved os og især Isabella som altid får gaver når hun kommer og besøger os. Hun har bland andet lavet hendes barnevognskæde. 
Det er små sommerfugle og ænder.( Jeg elsker sommerfugle) 
Smæk benene op og nyd øjeblikket, det er væk om lidt. God søndag. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar