Goodiebox

fredag den 18. juli 2014

Isabellas værelse

Jeg har gået og ventet på vi fik svar, om vi kunne få en større lejlighed hvor der var plads til et gæsteværelse, det lykkes desværre ikke, men vi leder stadig efter det helt perfekte sted at bo, hvor der er lidt have til. Det er bedst med en hund. Nå men nu hvor vi fik nej til lejligheden kunne jeg jo så gå i gang med Isabellas værelse, og det har jeg ventet længe på, jeg er slet slet ikke færdig med det men vil lige vise jer nogle rigtig flotte wallstickers til hendes væg. Det er så smart at dekorere med, så vi ikke skal lave for mange huler i væggene. Jeg tror faktisk først jeg bliver færdig med værelset efter dåben, for har ønsket mig en masse ting til værelset. I kan finde Mywally Wallstickers her på facebook: https://www.facebook.com/MyWally. hun har mange fine ting og er rigtig dygtig. Udover det jeg indtil videre har bestilt så har jeg også bestilt Isabellas navn i Disney skrift til hendes dør. Og det gjorde jeg på trendsales: http://www.trendsales.dk/listings/mywally-wallstickers-biler/36722300 hvis man trykker på hendes brugernavn kan man finde flere af de ting hun har. Jeg skal have bestilt nogle flere sommerfugle og nogle blomster, måske også nogle flere stjerner. Jeg skal nemlig også have lidt op i stuen ved Isabellas legehjørne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar