Goodiebox

lørdag den 26. juli 2014

Luksusbaby

Jeg mener jo helt bestemt at min lille pige, er en luksusbaby, så derfor deltog jeg i en konkurrence inde på instagram, hvor man kunne vinde et stykke tøj til sit barn. Jeg plejer aldrig at vinde noget, men denne her gang var jeg heldig og vandt en smuk kjole til Isabella. Jeg tog den i en str 12 m, så kan hun passe den til næste sommer, for denne sommer er min lille pus kun i bodyer fordi det er så varmt. Luksusbaby starter en webshop her i august med mange af de lækre mærker, jeg personligt glæder mig til at se hvad de får og tror på det bliver godt. Her kan i finde webshoppen: http://luksusbaby.dk/ og altså bare se deres logo, det skal nok blive godt med en masse lækkert til vores luksusbørn. I kan også finde dem på Facebook https://www.facebook.com/#!/luksusbaby.dk?fref=ts. Og prøv lige at se den flotte kjole, Isabella kan da kun blive for lækker i den. Inde på Instagram hedder de luksusbaby.dk.
Indlæg sponsoreret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar