Goodiebox

lørdag den 5. juli 2014

Gener efter graviditet/fødsel.

Hold nu op hvor er jeg træt af alle de ting der følger efter en graviditet og fødsel. Jeg kan hver dag hive store mængder løse hår ud, og bare jeg reder håret igennem en gang så er børsten fyldt. Er der andre med det problem, man kan faktisk blive helt trist når man ser på alt det hår der bare falder af. Tror også mine omgivelser kan blive træt af alle de hår jeg efterlader mig. Lad mig sige det sådan at jeg ville ikke være nogen god tyv/spion med de spor jeg efterlader, jeg ville jo føre dem lige hen til mig. Og så en anden gene jeg har været så heldig at få også, heldigvis er den på retur igen. Det er nok et tabu eller nogen der synes at det skal man holde for sig selv, men hallo folkens det høre jo også med at få sådan et lille menneske ud. Og det jeg taler om er selvfølgelig hæmorider, hvem fanden har opfundet dem, jeg fik ikke noget under graviditeten men med den lynfødsel jeg havde så kom der lige nogen, og det kan være noget så smertefuldt at gå på wc. Kan kun sige lad hver med at ignorer det. Selvom man har disse gener, så er de jo kommet af at lave et lille menneske. Hvis jeg nogensinde skal have barn nummer 2, så håber jeg det bliver en graviditet som andre taler om. Og er der nogen derude som lider og er ved at give op. Så hold ud, det rigtigt nok som de siger det er det værd. Selvom man får ondt i røven eller snart bliver skaldet så er det lille smil bare guld værd. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar