Goodiebox

mandag den 7. juli 2014

DSB

Normalt brokker jeg mig ikke offentligt, men igår på min og isabellas togtur gjorde vi holdt i Esbjerg. Og her havde vi en halv time, som jeg tænkte der sku jeg da pusle min datter fordi hun havde skidt i bleen og så sku jeg selv tisse. Vi går ind på stationen og finder hen til puslepladsen, som jo næsten altid er samme toilet som de handicappede bruger, der er låst, og der står et skilt med at nøglen kan hentes i billetudsalg, men de havde jo lukket fordi det var søndag, så jeg går ind i kiosken(de har jo billetudsalg også) og der beder jeg om nøglen, den kan jeg ikke få da billetudsalget jo havde lukket. Spørger så om der er et andet sted jeg kan pusle min datter og hertil svare damen at det er der ikke. Nuvel det skal jeg da nok klare alligevel, skifter hende i barnevognen og håber der ikke kommer lort ud over det hele. Og det kan jeg sagtens leve med. Men hvor har jeg ondt af den handicappede der kommer og skal bruge toilettet efter lukketid ved billetudsalget, for så er da bare ærgerligt. Altså helt ærlig alle skal da kunne komme på toilettet. Der er jo helt sikker nogen der ville blive forarget, hvis der lige pludselig i venteområdet blev skifter en voksen person, fordi de ikke kunne komme ind og få lidt privat liv og komme på toilette. Ja det var lige dagens brokke indlæg, men synes sku det synd. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar