Goodiebox

lørdag den 9. august 2014

Rasmus seebach

Jeg havde jo den fornøjelse at have en rigtig tøsehygge aften med min mor og søster. Vi var på valdemars slot og hører først Christopher og dernæst Rasmus Seebach. Omgivelserne var rigtig smukke til sådan en koncert, ned mod søen og med slottet bag scenen og alle de store træer. Ulempe med når det bliver holdt derover er at der kun er en vej derover, så der var en mega lang kø og det var virkelig godt vi havde fået min far til at kører os derover og så hente os igen. 
Vejret var jo bare super og selvom der var mange mennesker så var der stadig plads til at sidde ned. Der hele starter med at Carsten bang præsenterer Christopher og så går han på scenen, og så kunne man ellers bare høre pigerne skrige. Han laver noget fed musik, synes måske bare at noget gange forsvandt hans stemme i musikken, men det var er godt show og en god opvarmning til Rasmus Seebach. 
Der var en lille pause hvor der blev gjort klar til Rasmus Seebach, og ihh hvor jeg glædet mig, jeg har bare i så lang tid ser frem til den koncert, så da han endelig gik på scenen blive jeg da lige total teenager. Men hans sange er så gode og mange af dem rammer så dybt og jeg fældede også da også en tåre eller to. Jeg elsker sangen i Mine øjne og den minder mig så meget om Morten og fik også skrevet en SMS til han om hvor glad jeg var og at jeg elsker ham. Men hold nu op et scene show han har, det jo fantastisk flot knald og bang og konfetti. Det var alle pengene værd og vi fik sunget, danset og snakket. Efter koncerten gik turen ind til min veninde Ida igen, hun havde jo passer Isabella og set var bare gået så godt. Det er bare så dejligt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar