Goodiebox

fredag den 8. august 2014

Første pasning.

I aften skal Isabella passes for første gang sådan rigtig, hvor det ikke er ved mormor og morfar. Denne her gang er det ved min rigtig gode veninde Ida, som skal passe hende fra sen eftermiddag til jeg kommer omkring midnat hjem til hende.
Selvom jeg stoler 100% på Ida, så er jeg stadigvæk nervøs. For jeg håber jo ikke hun bliver ked af det eller savner mor( selvom det jo nok er mig der kommer til at savne baby)
Isabella skal passes fordi jeg skal til Rasmus Seebach Koncert, hvor chistopher også kommer og spiller. Det sker på valdemars slot på Tåsinge. Jeg fik billetten i fødselsdagsgave af min mor og min søster, og de skal så også med. Er sikker på at det bliver en helt fantastisk aften når først jeg er kommet afsted. Link til begivenheden.


billede lånt fra valdemars slots hjemmeside.

1 kommentar:

  1. hvordan har du fået goodiebox reklamen i toppen? Og hvad tjener du på det? :)

    SvarSlet