Goodiebox

mandag den 11. august 2014

Den skønneste weekend.

Isabella og jeg kørte jo til Fyn fredag middag, og det gik bare så fint indtil vi nåede Odense, så gad hun sku ikke mere, og skreg de sidste kilometer hen til min veninde. Her blev jeg og hyggede med dem nogle timer, hvorefter jeg var dygtig og kørte. Tror det havde været sværere hvis det ikke var fordi Rasmus Seebach han lokkede. Koncerten var en rigtig god oplevelse, men den kan i læse om i et tidligere indlæg. Lørdagen stod på loppemarked det meste af dagen, vi fik solgt lidt men vejret var meget i mod os og det regnede meget det meste af dagen. Sidst på aftenen da Isabella var puttet til natten, fik jeg mine forældre til at lytte efter hende og mødtes på cafe under uret med min veninde Stine. Hold nu op hvor har jeg savnet hende og det var rart lige at få snakket og spist lidt god kage. Hun er den veninde jeg har kendt i længst tid, det er helt fra børnehaveklassen. Og selvom vi ikke ses så tit, så er det bare skønt når vi ses. Søndag stod den på loppemarked igen og her fik vi solgt noget mere. Så der blev tjent lidt penge til noget nyt til Isabella. Søndag eftermiddag tog vi til fødselsdag ved min søster, hvor hele familie stort set var, dejligt at se dem alle og skønt at se hvordan Isabella bare tracklede det så godt med mange nye ansigter. Vi vendte snuen hjemad ved 18 tiden og kørte turen i et stræk fordi hun bare lagde sig til at sove. Det var en travl men så skøn weekend. 

1 kommentar:

  1. hvordan har du fået goodiebox reklamen i toppen? Og hvad tjener du på det? :)

    SvarSlet