Goodiebox

mandag den 2. juni 2014

Velkommen til den nye blog.

Jeg har valgt at starte en ny blog, som primært kommer til at handel om mit liv. Min lille familie som består af mig og Morten min forlovede, vores datter Isabella og vores hund gizmo, vi skal snart rive hele vores liv op her fra det sydfynske og flytte til Ringkøbing. Derfor har jeg valgt at have denne blog, så dem der er har lyst til det kan følge den og læse om hvordan det går ved vestkysten. Der kommer til at ske meget nyt og det bliver en stor udfordring, men hvor jeg også glæder mig til at stå helt på egne ben, selvom det kan virke skræmmende at være nybagt mor og flytte til et sted hvor man ingen kender og intet netværk har. Vi har fået en lejlighed som vi snart flytter ind i, og så skal jeg have fundet en mødregruppe eller noget lignende så jeg kan lære nogle nye mennesker at kende. Til dem der ikke forstår hvorfor vi flytter, så er det fordi Morten har fået et godt job, og vi har snakket en del om at prøve at bo et andet sted. Og så var chancen der og vi tænkte at det skulle prøves inden Isabella skal i skole. Jeg er spændt på vores nye liv og jeg glæder mig til st dele det med jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar