Goodiebox

onsdag den 25. juni 2014

Godt køb.

Nu jeg alligevel er vågnet om natten når hun skal have flaske, det tager cirka en halv time og så inden hun sover, så er der hurtigt gået en time, den tid hvor hun lægger sig til at sove igen, kigger jeg ofte på trendsales, og forleden faldt jeg over denne dragt fra phister og philina, den er en 68( er spændt på om det er den str hun skal bruge når det bliver køligere). Nå men dragten er helt ny og kostede kun 60kr det er altså ret billigt for det mærke. Hun havde en del andre ting fra mærket men beherskede mig og købte kun den. Man kan være ret heldig at finde helt nye ting derinde til ikke ret mange penge. Der er også mange gode brugte ting og man kan selv komme af med nogle ting. Elsker et godt køb. Kan i have en god aften, jeg nyder stilheden nu hvor mand, barn og hund sover.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar