Goodiebox

lørdag den 28. juni 2014

Udsalg til Isabella.

Forleden dag var vi inde i Herning storcenter, virker ikke så stort når man er vant til rosengårdcentret. Nå men vi var taget derind for at Morten kunne få sit simkort til Mobilen. Og så fandt jeg så lurifax butikken derinde og købte 2 natdragter i str 62 gun vokser jo det lille pus :-) og så havde de lige en body fra Me too til 40kr. Me too laver noget lækkert tøj og kan rigtig godt lide den bløde rib serie de har. 
Samme aften herhjemme kiggede jeg igen igen på trendsales og fandt en der solgte me too tøj til billige penge. Jeg faldt for 3 dragter også i str 62 og med Porto blev det lidt over 200kr. Jeg synes det er nogle dejlige farver der er på, og ved de sidder godt på min pige. Hun har nemlig en rigtig lang krop og er meget smal, så det tøj der er bredt i det svømmer hun i. 
Den i lilla og gul, er lige bodyen på øverste billede i den bløde rib serie. Nu skal det bare vaskes så det er klar til brug. Vi har lige købt en ny vaskemaskine her til lejligheden og den kommer der en og sætter til en af dagene og piller de der transportbolte af. Den sku være så smart at man ikke kan overdosere vaskemiddel i den. Så den glæder jeg mig til at bruge. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar